در حال بارگذاری ...
در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب 

 صابر ابر «امشب به صرف بورش و خون» را به صحنه می‌برد

صابر ابر نمایش «امشب به صرف بورش و خون» را فروردین ۱۴۰۳ در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه می‌برد. پیش‌فروش بلیت این نمایش از ۹ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، صابر ابر پس از شش سال دوری از صحنه تئاتر قصد دارد نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم را از فروردین سال ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه ببرد.

ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا ذبیحی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد. همچنین پیش‌فروش بلیت «امشب به صرف بورش و خون» از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۹ اسفند در سایت تیوال آغاز می‌شود.

همزمان با اعلام زمان پیش‌فروش بلیت، پوستر این اثر با طراحی فرهاد فزونی و عکاسی علی سبوکی نیز منتشر شد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارت اند از امیرسپهر تقی‌لو(مجری طرح)، صابر ابر(طراح صحنه)، ندا نصر(طراح لباس)، فرهاد فزونی(طراح گرافیک)، نیلوفر نقیب ساداتی و محمدرضا رحمتی(طراحان نور)، لعیا خرامان(طراح گریم)، عرشیا باقری(طراح صدا)، فریبرز دارایی(مشاور رسانه ای)، استودیو این/جا(تبلیغات)، آریان امیرخان «فیلم نیوز»(تبلیغات مجازی)، الهام میرشفیعی و نیما سکوت(گروه کارگردانی)، محمدامین ساکی(دستیار تهیه و تولید).




مطالب مرتبط

نظرات کاربران